Leapsa – zece lucruri de facut in 2010

Am primit această provocare de la Narnia și ar fi cazul să răspund…Unii spun că lucrurile odată scrise sunt pe jumătate împlinite, atunci așa să fie!

În 2010 vreau:

  1. să-mi organizez mai bine timpul
  2. să-mi organizez mai bine lucrurile (sunt cam dezordonată, recunosc :p)
  3. să reîncep cursurile de dans, de care am uitat și îmi lipsesc
  4. să mă înscriu la doctorat (să găsesc un profesor care să accepte tema pe care o vreau)
  5. să zâmbesc mai mult
  6. să-mi termin casa și să mă pot muta în ea
  7. să citesc mai mult
  8. să cunosc oameni noi
  9. să termin o lucrare pe care am început-o în urmă cu 3 ani și care a devenit o corvoadă
  10. să-i pot ajuta pe cei care au nevoie de mine

Trimit provocarea mai departe către:

Ana Iordan

-Olgutza

-Bunny-

  1. Multumesc Kiken🙂 Chiar a fost o provocare pentru mine intrucat niciodata nu mi-am propus anumite rezolutii pentru anul urmator. I-am raspuns cu mare placere..🙂

  2. Fata verde, iti multumesc pentru leapsa. O sa ma gandesc bine ce raspund si o dau mai departe🙂

  3. Multumesc mult Kiken! Chiar nu ma asteptam🙂 …greu de raspuns…dar voi incerca si sper ca voi si reusi sa le fac🙂

  4. Spor la raspunsuri fetelor!😛

  5. Hana draga, am raspuns. Am luat provocarea mai mult in sensul a 10 dorinte, am revazut dupa aceea ca era vorba de lucruri de facut🙂 Oricum, pentru mine tot aceeasi semnificatie o au. Iti multumesc ca mi-ai dat ocazia sa stau un pic cu mine insami si… iti urez mult succes cu doctoratul. Inarmeaza-te cu multa rabdare si perseverenta!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

