Catelusi de catifea

Am două cățelușe din rasa Schnauzer pitic. Una dintre ele are acum puiuți, 3 la număr, s-au născut pe 18 februarie, încă n-au deschis ochișorii. Ia priviți, nu sunt adorabili? Niște mici ghemotoace de viață, făcute parcă din catifea neagră.

    • Micul
    • 28 Februarie 2010

    Superbi de-a dreptul.Minunati.Doamne ce draguti.

    • Ei, sa-i vezi peste vreo 2 saptamani cand se vor putea tine pe piciorusele lor si incep sa se joace🙂

  1. tare sunt frumosi.din pacate eu nu mai am puterea sa ma ocup si de un caine.am o familie de 4 persoane din care una alzheimerizata

  2. Cat de scumpi sunt… mici ghemotoace de blana catifelata🙂
    Andrada, sa-ti traiasca si sa va bucure cu micile lor nazbatii😉

    • Getut
    • 2 Martie 2010

    M-am indragostit de mogaldetele catifelate, sunt tare dulci!

  3. Hana, te invidiez sincer pentru minunile astea catifelate! mai pune poze cu ei, daca ai timp🙂

  4. Ce dulcei trebuie sa fie! Poate ma invrednicesc si eu sa imi pozez iepurasii, asta cand i-o lasa mamica lor sa iasa din culcus, acum stau ascunsi bine. Abia astept poze cu puiutii!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

