Catelusi de catifea II

Ghemotoacele mici au deschis ochișorii și cum v-au plăcut primele poze, m-am gandit să mai pun și altele. La toți puii de căței, indiferent de rasă, ochii sunt albaștii când îi deschid. Desigur, în primele zile, chiar după ce-și deschid ochișorii, încă nu văd.

Of, ce somnoroși suntem!

Cei trei purceluși! Sunt tare grăsunei🙂

  1. M-am topit toata… Ce mici si ce dragalasi sunt🙂
    Sa-ti traiasca, Andrada!!

    Apropo, ce nume le-ai pus?

    • Multumesc. Inca nu le-am pus nume, sunt de dat, nu stiu daca o sa tin unul acum si vreau sa las acest privilegiu celor ce vor fi stapanii lor de drept. Desigur, ii alint in toate felurile😛

  2. Hana, sunt superbi!! Imi pare rau ca nu m-am uitat mai devreme, caci acum am culcat piciul si as fi vrut sa ii vada si el🙂 O sa ii arat si lui zilele astea, cred ca o sa fie topit!

    • Micul
    • 5 Martie 2010

    Minunati.Cred ca sunt asa de fini.Iti vine sa stai cred, tot timpul cu mana pe ei.
    La mine pe blog te asteapta un premiu.
    Weekend placut.

  3. Ce frumosi sunt!!!Taciunei micuti si dragalasi!!!

    • Iza
    • 5 Martie 2010

    Vai de mine cat de scumpi pot fi. Sunt adorabili.

  4. Pentru ca stiu cat de mult va pasa si va respect, am rugamintea de a posta aceste link-uri pe blogul dumneavoastra. Multumesc.

    http://fymaaa.blogspot.com/search/label/CODEX%20ALIMENTARIUS

    http://www.petitieonline.ro/petitie/petitie_impotriva_folosirii_produsului_cancerigen_initium-p66425048.html

    • Getut
    • 7 Martie 2010

    Imi plac foarte mult pozele in primul rand datorita ghemotoacelor dulci cat si faptului ca ai asortat fundalul cu ochisorii lor.
    Abia astept sa mai vad poze cu cei trei muschetari.

  5. Sînt atît de frumusei catelasii tai!Imaginile-s superbe!

  6. Hana, m-am uitat aseara cu piciul meu la pozele catelusilor, l-au topit de-a dreptul! O sa pun si eu cat de curand poze cu iepurasii nostri (deh, blazonul casei🙂 ) – sunt cat palmuta acum, dar dragalasi de nu se poate!

    • Ma bucur ca i-au placut pozele la piciul tau ;)! Vreau sa-ti vad iepurasii, cred ca sunt tare dragalasi!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

