Cartofi crocanți cu pesmet și cașcaval

Azi eram în dilemă…nu știam în ce fel să pregătesc cartofii, așa că am improvizat după cum mi-a dat inima. Rezultatul a fost super-extra!🙂

Se ia un kg de cartofi, se curață și se taie sferturi. Se aruncă cartofii în apă cu 1 linguriță sare și se dau pe foc în 1-2 clocote, cartofii nu trebuie sa fiarbă, de să se facă piure, doar să se pătrundă un pic (eu așa procedez cu toți cartofii pe care-i fac la cuptor, întrucât primesc o crustă mai groasă și se fac mai repede). Se scot într-o sită, se amestecă cu 1 linguriță sare, vreo 4 de pesmet și se pun într-o tava cu hartie de copt. Se presară deasupra vreo două mâini de cașcaval ras și se stropește ulei de măsline. Se dau la cuptor 20-30 minute.

  1. Hana draga mea, de cate ori imi propun sa scot cartoful din meniu (ca toti nutritionistii de ii citesc il blameaza de mama focului), tre sa mi se intample un semn. Un semn ca acesta care spune: „e un aliment mult prea gustos, uite ce lucruri minunate se pot obtine din el” si sa ma intoarca din drum😀 Hana, ideea de baza cu pesmetul o stiam, insa adaugarea cascavalului chiar a fost de nota 10! Brava!

    • Ei Bunny, cum adica, vrei sa mazilesti bietul cartof? Imposibil! E prea bun și versatil🙂

  2. Daca ai sti numai ce ganduri marsave ii nutresc! Dragoste cu nabadai s-ar zice :))

  3. lasa,ca si eu mi-am propus sa-l scot,dar ce sa faci daca nu suntem asiatici !?faina idee !

  4. Hana, ai blog fain, ai si premii. Si e placerea mea sa ti le ofer, te asteapta la mine pe site!

    • Micul
    • 22 Martie 2010

    Sper ca esti bine draga Hana.Cand ai timp vino si pe la mine, sa ridici doua premii.
    O saptamana cat mai frumoasa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

