Catelusi de catifea III

V-a fost dor de ei? Ia uitați ce mari s-au facut!

Am crescut! Ma pot ține pe toate cele 4 piciorușe!

Oare chestia asta e buna de mancat?

Ce zici, nu sunt eu cea mai draguță floare?

  1. Vaaai de mine,cît sînt de frumusei!Stiu ca am mai spus de nu stiu cîte ori,dar nu ma pot opri!
    Denise,întreaba ce faci cu ei?A spus ca daca ar fi ai ei,nu i-ar putea da,si i-ar tine pe toti în pat😀

    • Da, sunt tare dulci. Denise are dreptate, ii iubesc tare mult si-i pupacesc toata ziua. O sa imi fie greu sa-i dau, dar voi fi linistita pentru ca-i voi incredinta unor famili iubitoare. Daca ar fi dupa capul meu i-as tine pe toti, am face o ”herghelie” de Schnauzeri pitici🙂. De data asta nu cred ca o sa tin unul, deși una dintre fetițe mi-e așa draga…dar cand mă voi muta la casuța mea voi pune altfel problema😛

    • Getut
    • 25 Martie 2010

    Da🙂 ieri am intrat sa vad daca ai mai pus poze cu ei.
    Ce imi place boticul lor mustacios :wub: ultima poza e superba!

  2. M-am indragostit de ultima poza :X:X
    Sunt superbi…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

