Ceafa glazurata la cuptor cu chutney de mango

Pentru a putea savura proaspata portie de sos chutney, am facut duminica aceasta  friptura ce s-a dovedit a fi un deliciu!

Pentru friptura:

1 kg ceafa de porc
2 linguri chutney de mango dat prin robot

Pentru garnitura:

orez basmati
chutney de mango

Ceafa am lasat-o in apa cu sare vreo 2 ore, procedura care ajuta carnea sa se fragezeasca, apoi am sters-o de apa, am uns-o cu ulei de masline si am presarat-o cu piper zdrobit si putina sare, am pus-o pe o tava cu gratar si am dat-o la cuptor la 200 grade 1/2 ora.

Apoi am scos-o, am uns-o cu cele doua linguri de chutney facut pasta la robot si am mai dat carnea la cuptor la 180 grade inca 40-50 minute.

Dupa ce-am scos-o din cuptor am invelit-o in folie de aluminiu si-am lasat-o deoaparte sa se odihneasca 10 minute, inainte s-o tai felii.

Intre timp am fiert si orez basmati, pe care l-am pus apoi langa carne si am garnisit totul cu chutney si verdeata.

Rezultatul? O friptura foarte frageda si aromata.

  1. arata grozav friptura si ma bucur de reteta de chutney.eu nu aveam decat cumparat,dar cred ca e mult mai bun facut in casa.

    • Mersi! Chiar merita sa incerci, eu n-am mancat niciodata chutney cumparat, dar tare cred ca cel facut in casa e mai bun🙂

    • Zazuza
    • 12 Noiembrie 2010

    arata absolut fantastic. ce culori! felicitari!

  2. Eu nu mananc porc, dar ma gandesc sa incerc chutney-ul de mango cu piept de rata. Cred ca se vor intelege de minune🙂

  3. iti doresc sarbatori fericite si un an nou plin de dorinte implinite !

  4. Îti doresc un An Nou fericit alaturi de cei dragi! :-*

  5. La multi ani de zia ta!Sa fii fericita si iubita,si sa traiesti sanatoasa înca 100 de ani!Te pup!

  6. (Anunţ pentru blogosfera mureşeană!)

    Bună ziua şi bine te-am găsit,
    stimate blog@rule/blog@riţo!…

    Înainte de toate, te rugăm să ne ierti că ne-am permis să te deranjăm dar… trebuie să facem un mic anunţ!
    În data de 10 februarie 2011, va apare pe piaţa mureşeană Revista Blog@ru’ mureşean, prima revistă tipărită din România şi dedicată blogosferei, în special celei mureşene!
    O revistă care la o primă vedere, ne pare extrem de interesantă, chiar şi nouă, celor care o edităm şi care, nu ştim încă de ce dar, suntem convinşi că va stârni interesul!…
    Nu există încă în judeţul Mureş o blogosferă foarte bine conturată (ca în alte părţi) şi ne-am gândit că nu ar strica să o evidenţiem noi…
    Cum intenţionăm ca în paginile revistei să facem publice (şi în cele mai mici detalii!) blogosfera mureşeană, vă dorim spor la blog@rit, în acest nou an şi… nu ne pierdeţi din vedere, căci în fiecare număr al Revistei, vom scrie despre voi şi blogu’ vostru! Începând chiar din această primă ediţie…
    Adresa blog-ului Revistei… http://www.blogaru-muresean.blogspot.com
    Notă:
    Deocamdată, blog-ul revistei se află în… construcţie! Doar după apariţia primului număr al revistei, ne vom începe şi noi activitatea online, pe blog! Alte amănunte găsiţi tot pe blog!…
    Notă:
    Nu strică să împrăştiaţi vestea! Din contra. Vă şi rămânem profund îndatoraţi.
    (colectivu’ de redacţie)
    ……………………………………………..

    • vincent
    • 6 Februarie 2011

    Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult – aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe „Adauga blog-ul tau”.

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

  7. Hanna, ainiste poze superbe!!!! Ca sa numai zic ca mi-o lasat gura apa citindu-ti retetele! Tre sa incerc musai cateva din ele!!!

    ps. o singura mica recomandare la poze, cand nu tragi de zoom ca sa prinzi un detaliu (de exemplu furculita cu o bucata din mancare) strange deschiderea lentilei (numar mai mare si regleaza din viteza pentru expunere) ca sa ai un DOF mai larg si o parte mai larga din „subiect” este in focus, sau simplu du-te la o distanta mai mare si mentine apertura cu numar mic de 2.8(background-ul o sa fie tot blurat)

    • Multumesc Simona! Am sa-ti urmez sfaturile.

      P.S. Faci niste poze superbe!

  8. Buna. Te-am gasit pe forumul artaculinara unde mi-am facut si eu cont dar nu prea stiu cum functioneaza.
    Am vazut ca ai participat la concursul organizat de gastron unde ai si castigat un trofeu. felicitari!!!!
    Am vazut in discutiile tale ca esti la 8 km de targu mures si ca ai facut un curs de ciocolata.
    Eu sunt din Tg-Mures si am aflat despre expozitie doar sambata seara si am trecut duminica pe acolo dar era doar partea de la intrare cu vanzare de diferite produse.
    Ce vroiam sa te intreb…cu cine ai facut curs in ciolata? si unde? Ma intereseaza si pe mine sa fac un curs de patiserie.
    Poti sa imi scrii pe bianca.ms.76@gmail.com
    Multumesc.
    Bianca

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

